donderdag 1 februari 2018

De Beste Wensen


Hoi Hoi,
Vandaag laat ik een kaart zien gemaakt met de stempel: Beste Wensen
Deze Stempel kan je gratis krijgen als SAB artikel, 
wanneer je een bestelling heb gedaan voor 120 euro bij Stampin 'Up!. 
Ik vind het een veelzijdige stempel.
De bloemetjes komen van de stempel In de bloemetjes zetten.
ook al een ,mooie nieuwe Nederlandstalige stempel. 
Stampin 'Up! krijgt steeds meer Nederlandse stempels.





























Het is bijna zover, 
zaterdag is mijn Stampin 'Up! Open Huis.
Je bent van harte welkom, 
stuur even een mail voor mijn adres,


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden) 
10 februari verzorg ik weer een verzamelbestelling
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten