zondag 21 januari 2018

Hedgehugs van Stampin 'Up!


Wat staat de voorjaarscatalogus toch vol met mooie, gave stempels.
Deze kaart heb ik gemaakt met de stempel Hedgehugs van Stampin 'Up!
Zo'n lieve stempel, waar je weer veel mee kan doen.

Wil je de stempel eens van dichtbij zien,
3 februari geef ik een Stampin 'Up! Open Huis.
Wat houd dat in: 
de nieuwe stempels bekijken, 
snuffelen in de catalogus,
ideeën op doen. 
retired stempels zijn te koop. 

je bent welkom van 10.30 - 15 uur.
stuur even een mailtje of 
via facebook( https://www.facebook.com/henrike.heikoop ) een berichtje, 
dan geef ik mijn adres door.


De achtergrond heb ik door de embossingfolder Woodland heen gehaald,
en de bomen een beetje aangezet met crumbcake inkt. 
Verder gestempeld en uitgeknipt.



Hedgehugs Clear-Mount Stamp Set
hedgehugs 
Woodland Textured Impressions Embossing Folder
woodland embossingfolder 



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden) 
Donderdag 8 februari doe ik weer een verzamelbestelling. 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike


1 opmerking: