vrijdag 12 januari 2018

Apron of Love van Stampin 'Up!

Hoi,
vandaag op deze sombere dag,
laat ik een kaart zien gemaakt met de stempel Apron of Love en
 voor de achtergrond Petal Palette.
De stempel Apron of Love is een gave stempel en geschikt voor diverse doeleinden.
Hier heb ik er een leuke kaart van gemaakt,
morgen (zaterdag) laat ik nog meer leuks zien,
wat je met deze set kan doen. 


Voor de schort heb ik eerst met de stempel Watercolor Wash en de kleur Lemon Lime Twist gestempeld om daarna de schort te stempelen en uit te stansen.
Voor de achtergrond heb ik de kleuren: Flirty Flamingo en Peekaboo Peach gebruikt.





het is een stempelset met framelits.
Deze zijn aan te schaffen als bundel, en dat is dan - 10%.


Watercolor Wash Clear-Mount Background Stamp
watercolor wash 
Apron of Love Photopolymer Stamp SetApron Builder Framelits Dies




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen.


maandag 15 februari plaats ik een verzamelbestelling,
wil je een bestelling doen, geef dat dan door voor 
maandag 12 uur naar onderstaande mailadres.


henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten