donderdag 25 januari 2018

Apron of Love Stampin 'Up!

Toen ik de voorjaarscatalogus  mocht inzien,
vond ik dit gelijk een zeer gave stempelset.
De kaart is gemaakt in de kleur Lemon lime twist.

wil je meer zien van deze stempel en/of andere stempels uit de voorjaarscatalogus
3 februari hou ik een Stampin 'Up! Open huis.
Onder het genot van kopje koffie/thee met wat lekkers,
in de catalogus bladeren,
ideeën op doen.
Ook staan er retired stempels te koop.

je bent van harte welkom tussen 10.30 - 15 uur.
Stuur even een mailtje naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl of 
een berichtje dan stuur ik mijn adres door.







Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden) 
10 februari verzorg ik weer een verzamelbestelling. 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten