donderdag 21 september 2017

Crafting Forever van Stampin 'Up!

hoi hoi,
Maandag liet ik een "verzamel" foto zien van de inspiratietafel 
die ik voor de teamdag gemaakt had.
Vandaag laat ik een projectje van dichtbij zien.
Dit zijn  opschrijfboekjes bestempeld met de stempel
Crafting Forever.

Ik heb gewerkt met de incolor kleuren Powder Pink en Lemin Lime Twist
en de achtergrond is gedaan met de embossing techniek. 







Bij deze  heb ik de
kleuren Pool Party en Sweet Sugar Plum.
De tekst is gestempeld met de
Labeler Alphabet. Dit zijn losse letters en zo
kan je alle woorden maken.












Crafting Forever 








Labeler Alphabet 



3 oktober geef ik een workshop herfstkrans maken,
de workshop zit nog niet vol





Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike











1 opmerking:

  1. leuk die kaartjes met de set crafting forever. ik heb m zelf ook maar nog niet veel gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen