zaterdag 29 juli 2017

Feathery Friends Stampin 'Up!

Hoi hoi
weer eens een blogbericht van mij.
Genieten jullie ook zo van de zomer.
ik wel, vakantie heb ik al een week of 5 achter de rug,
maar ondanks dat, zit ik als ik vrij ben regelmatig op mijn balkonnejte.

Op facebook heb je een groep
echte post is zoveel leuker.
Op deze groep kan je je inschrijven om een kaart te versturen en te ontvangen,
deze kaart moet wel gemaakt zijn met materiaal uit de huidige catalogi.

Ik kreeg van Jolan Meurs deze kaart,

de beschrijving kan je zien op https://www.youtube.com/watch?v=y8zJcGOhZ80




Met de computer naast me aan ,
ben ik aan de slag gegaan met deze kaart.
Ik heb  niet de mooie daisy punch + stempel Daisy Delight
Ik ben aan de slag gegaan met de hostessset Feathery Friends 
ik heb de vogels in gekleurd met de watercolorpencils. 



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog
wil je meer informatie over Stampin 'Up!, een workshop volgen.
of een bestelling plaatsen,
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet 

tot ziens

1 opmerking: