dinsdag 7 maart 2017

Cool Treats en Frozen Treats framelits dies van Stampijn 'Up!

hoi hoi, 
Toen ik dit kaartje van de week maakte, 
scheen de zon heerlijk in mijn hobbykamer.
Dan krijg je toch gelijk trek in een lekker ijsje.
Deze kaart heb ik gemaakt met de stempel Cool Treats 
met daarbij bijpassend washi tape (Tasty Treats Designer Washi Tape).
het ijsje heb ik eerst gestempeld en
 daarna uitgestanst met de Frozen Treats framelits dies van Stampin 'Up! 
Ik heb gebruik gemaakt van de kleur: Peekabo Peach.


Deze stempel, framelits, tape ed kan je terug vinden in de voorjaarscatalogus,
die tot eind mei loopt.
De SAB periode loopt tot 31 maart.
30 maart doe ik nog een verzamelbestelling.
mail voor inlichtingen over bv  workshops, bestelling naar 
henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten