woensdag 12 oktober 2016

Vintage Leaves en Leaflets framelits dies van Stampin 'Up!

Hoi hoi, 
hier ben ik weer met creaties gemaakt met de Vintage Leaves,
ik ben weer heerlijk in de weer geweest.
Deze keer heb ik een doosje gemaakt met de Envelope Punch Board 
en daar zitten 4 kaartjes in.

Het doosje gemaakt met de envelope Punch Board
op de zijkant van het doosje (niet op de foto te zien) heb ik 
kleine blaadjes gestempeld.
De bladeren voorop zijn weer met crumb cake gestempeld, 
en daarna met de Sponge Daubers "ingekleurd"
met de kleuren, Crushed Curry, Always Artichoke, Cajun Craze en Tangerine Tango,

Bij dit kaartje heb ik de achtergrond gemaakt met de Woodland Embossingfolder


deze achtergrond is gestempeld met de stempel: Gorgeous Grunge

deze achtergrond gemaakt met de Woodland Embossingfolder,
alleen in repen gesneden.
en het mooie koperdraad achter de bladeren.

Hier heb ik een blad uitgestanst, en daarna
de reetjes gestempeld van de stempel: In the Meadow


Vind je het leuk om dit met een workshop te doen, 
laat het me weten dan plannen we een datum.
groetjes Henrike
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

1 opmerking:

  1. Mooi. Ik heb toevallig gisteravond ook wat kaartjes ziten maken met de Vintage Leaves. Geweldige set blijf ik het vinden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen