woensdag 26 oktober 2016

Best Birds en Vintage Leaves van Stampin 'Up!

hoi
ik kan het toch niet laten om nog een kaart te laten zien,
met een herfstblad, gemaakt met de stempel Vintage Leaves van Stampin 'Up!
op deze kaart heb ik hem gecombineerd
met de stempel Best Birds, 
de achtergrond heb ik daar mee gestempeld
de tak en natuurlijk het vogeltje en daarna het vogeltje in gekleurd.


benodigheden: Vintage Leaves138802
                          leaflets framelits 138283
                          best birds, 141525
                          birds & blooms thinlits dies  141477
                          sponge daubers 133773

                          cardstock: crumb cake 121685
                                            cajun craze 121683
                                             perfect plum 108615
                                            whisper white 106549
                                            shimmery white 121717

Vind je deze kaarten ook zo leuk, en zou je ze graag willen maken in een workshop
dat kan natuurlijk.
laat het me weten, en we pakken de agenda er bij
om een datum te prikken.
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

groetjes Henrike

1 opmerking:

  1. Mooi Henrike. Die Vintage Leaves gebruik ik ook graag. En de Best Bird set staat nog op mijn verlanglijstje..... Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen