dinsdag 23 augustus 2016

Botanical Builder framelits dies van Stampin 'up!

Gisteren heb ik jullie de kaart laten zien,
die ik gemaakt had voor de 50 jarig huwelijksfeest van mijn ouders.
Maar ik vond het ook wel erg leuk om bedankjes te maken.
1 voor de heren en ook 1 voor de dames.
vandaag laat ik die van de heren zien.
Dit idee had ik gekregen van Ankie vd Polder (neem eens een kijkje op haar blog: http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/ )

Ook hier heb ik weer gewerkt
 met de Botanical Builder framelits dies van Stampin 'up! 
het whisper white cardstock heb ik bewerkt met een embossingfolder.


Donderdag laat ik het bedankje voor de dames zien. 

Henrike Heikoop
http://flowersbynight.blogspot.com

1 opmerking:

  1. Echt heel erg mooi Henrike. En wat een stanswerk zal daar inzitten. Gaaf dat je dit idee van mij hebt. Ik was het al weer vergeten. Dank je wel dat je zelfs de link naar mijn blog erin hebt gezet.
    Ik ben echt heel benieuwd naar de bedankjes voor de dames. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen