maandag 8 augustus 2016

Biggest Birthday Ever van Stampin 'Up!

ik heb voor deze week de stempel Biggest Birthday Ever van Stampin 'Up! van de plank gehaald.
Een leuke stempel, maar heel wat anders als ik normaal heb.
Dus dat word een hele uitdaging.
Maar er zijn kaarten klaar, om deze week te laten zien.


Hier ben ik aan de slag gegaan, 
met de kleuren pumpkin pie (oranje), rich razzleberry (paars) en tempting turquoise (blauw).
voor de achtergrond heb ik de stempel You've Got This van Stampin 'Up! er bij gepakt.
de kleine bloemetjes zijn wel van de stempel Biggest Birthday Ever.
de bolletjes ijs en het hoorntje heb ik eerst gestempeld 
en daarna uitgestanst met de bij behorende framelits: 
Wish big framelits van Stampin Úp! 

Zo is mijn eerste kaart voor deze week tot stand gekomen.
dit is de stempelset en de bij behorende framelits.
Ook te verkrijgen in een bundel.
zie pagina 21 jaarcatalogus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten