dinsdag 2 augustus 2016

Baby Bear van Stampin 'Up!

vandaag laat ik een kaartje zien, weer gemaakt met de stempel Baby Bear  van Stampin 'Up! (blz 61),
maar deze keer heb ik er geen babykaart van gemaakt.
de achtergrond heb ik met de stempel: petite petals  van Stampin 'Up! (blz 86)
en Flower Shop  van Stampin 'Up! (blz 105) gestempeld, 
op de kleur mint macaron  van Stampin 'Up!.
de beer is gestempeld in de kleur Sweet Sugar plum  van Stampin 'Up!.
de bloemen heb ik gestanst met de Petite Petals pons van Stampin 'Up! (blz 187) 
en het kleine bloemenponsje wat retired is.
Maar ik had 1 beer niet goed gestempeld en dat heb ik gebruikt voor de kleinste bloemetjes. 
En zo is het geen babykaart geworden, maar een kaart voor alle leeftijden.
groetjes Henrike






Geen opmerkingen:

Een reactie posten