vrijdag 5 februari 2016

A Nice Cuppa van Stampin 'Up!

Hoi Hoi
Vandaag een keer geen kaartje, maar ja hoe zou ik het noemen.
het is een zakje gemaakt met de Mini Treat Bag Thinlits
en daar zit dan wel een kaartje in.
Het zakje heb ik gemaakt van het designpapier Have a Cuppa van Stampin 'Up!
het kopje heb ik gestempeld met de A Nice Cuppa Stamp set
en dan uit gestanst en ook het theepotje met de Cups  & Kettle  Framelits Dies
Dit is een bundel en met 15% korting aan te schaffen.
Te vinden in de voorjaarscatalogus op blz 34

het kaartje wat er is zit, 
is gestempeld met de A World of Thanks van Stampin 'Up! 
te vinden op blz 15 grote catalogus.



groetjes Henrike Heikoop
tip: kijk morgen ook op mijn blog, want dan is er weer een bloghop.
Dan kan je via mijn blog zo door naar bloggen van mede demonstratrices.
en dat gaat dan heel gemakkelijk door op pijlen te klikken.
Tot morgen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten