zaterdag 7 november 2015

envelope punch board van Stampin'Up!

hoi hoi,
vandaag laat ik eens wat anders zien, 
deze keer geen kaart.
maar een waxinelichtje houder die ik gemaakt heb met de envelope punchboard
Gezellig voor op tafel, of elders neer te zetten.


Wil je ook meer uit je envelope punch board halen, 
of nieuwsgierig wat je er allemaal mee kan doen, 
dinsdag 17 november geef ik bij mij thuis in Boven Hardinxveld een workshop.
tijd: 10 -12.30 uur
kosten : 7.50 incl koffie/thee en wat lekkers.



en  s'avonds geef ik een workshop in Gorinchem ook met de envelope punch board
dan gaan we 4 kaartjes maken in een doosje.
tijd: 19.00- 21.30 uur
kosten: 10 euro incl koffie/thee en wat lekkers
waar: lingsesdijk 45 in Gorinchem

opgeven voor allebei de workshops kan tot 15 november 
via henrike-heikoop@kpnplanet.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten