zaterdag 15 augustus 2015

Dove of Peace van Stampin 'Up!

hoi hoi
Het leuke van demo zijn van Stampin 'Up! is
 dat we de nieuwe catalogus voor de herfst/winter
al een paar weken geleden mochten inzien, 
en dat we mochten pre-ordenen.
Om zo de nieuwe producten te mogen uit proberen.

Ik moet zeggen, er staan heel veel mooie nieuwe producten in de catalogus
maar 2 sprongen er voor mij uit.
Dat is de stempel Dove of Peace, 
ik zag het al gelijk  voor me, stempelen met VersaMark en dan met goud embossingpoeder.
en het designpapier: Winter Wonderland Specialty  Stampin 'Up!


Komende dagen zie je nog vaker deze duif voorbij komen.
fijne dag

Word je al nieuwsgierig naar de herst/wintercatalogus.
en het lijk je leuk om er een workshop of een party mee te doen
dat kan.
neem dan contact met me op via
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten