zondag 21 juni 2015

Everything Eleanor Stampin 'Up!

Afgelopen week kreeg ik een uitnodiging in de brievenbus 
om kennis te komen maken met de nieuwe buren.
Altijd leuk.
Ik had al een kaartje gestuurd, en nu wilde ik dan wel wat mee nemen.
En dat is deze weckpot geworden, gevuld met waxinelichtjes.


op de voorkant ben ik aan de slag gegaan met verschillende materialen.  In Bermuda Bay (groenig) de label gestempeld met            Everything Eleanor Stampin 'Up!                             ook op het smokey slate heb ik een stempel uit deze set gebruikt.  Verder de vlinders uit      Papillon Potpourri  Stampin 'Up!                                                                                                                     Op het deksel ben ik aan de slag gegaan met de Bow Builder punch  Stampin 'Up!  
                            












Zo is het een heel project geworden, maar ik vind hem wel weer geslaagd.
Tot dinsdag bij mijn volgende kaartje
Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten