dinsdag 9 juni 2015

Curvy Keepsake Box thinlits Stampin'Up!

hoi hoi, 
ik had iets nodig waar ik geld in ging doen voor de verjaardag van mijn neefje.
denk denk denk.
ik wilde deze keer eens niet iets met voetbal.
Toen de Curvy Keepsake Box thinlits van Stampin 'Up! maar te voorschijn gehaald
en de Stampin 'Up stempel Traveler
en die er op gestempeld.
Het Stampin 'Up cardstock is de kleur Wild Wasabi en heb gestempeld met Old Olive
de tekst komt weer uit de Stampin 'Up stempel Banner Banter.







deze creatie is ook te zien op het blog
Scrap My Dream
waar deze maand een leuke thema loopt nl Natuur.

Neem eens een kijkje op dat blog, voor leuke ideeën en doe eens mee met de uitdaging.
altijd leuk.


groetjes Henrike

2 opmerkingen:

  1. super idee, dit ga ik ook eens maken hoor, je brengt me echt op een idee. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een mooi vouwdoosje en gaaf die stempels erop!

    BeantwoordenVerwijderen