zaterdag 11 april 2015

Butterflies thinlits

afgelopen week was ik inspiratieloos,
het lukte me niet om een kaart uit mijn handen te krijgen,
en was Ankie zo lief om op dinsdag op het blog van Scrap My Dream 
een kaart te plaatsen en daarom mag ik op zaterdag wat plaatsen.
Maar het is me gelukt om een kaart te maken.
Ik ben begonnen met het sheer perfection designer vellum (uit de SAB)
in te kleuren, (wat een leuk werkje was dat)
en daar een kaart van te maken.
de vlinder is een stans van de butterflies thinlits
en de strookjes met de gaatjes er in,
komt van de mini treat bag thinlits.

zo is het toch een leuk zonnig kaartje geworden,
goed passend bij het thema van deze maand
Voorjaar.



fijne dag
Henrike

2 opmerkingen:

  1. Pffft lastig is dat hè? Geen inspi! Maar tis goed gekomen en weer een leuke kaart op je bloggie Henrike. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Henrike. Mooie stanzen hè? Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen